למען הקהילה

חיממתם את הלב!

06.04.20

חיממתם את הלב!

סולידריות, תחושת ביחד, עזרה הדדית – ימי משבר הקורונה הביאו איתם, בצד החרדה ואי הוודאות, גם ביטויים של אחריות חברתית ולכידות, הוקרה והכרת הטוב. במקביל לעבודה המאומצת, נרתמה שופרסל לפעילות למען הקהילה עם התנדבות ונתינה של יחידים ושל צוותים. העשייה הזאת, וכמוה השירות היום-יומי ללקוחות, הניבו לא מעט מכתבי תודה והתייחסויות חיוביות ברשתות החברתיות. לפניכם, כמה סיפורים מרגשים כאלה שממלאים את הלב בגאווה גדולה

 

 

עשו לנו שבת כמו בבית

"שמי רז רחמים, חיילת בת 20 שמשרתת בבסיס בצפון. לאור המצב נקלענו לסיטואציה שאנו צריכות לסגור 14 יום בבסיס. השבוע שעבר עלינו היה קשה ומאתגר עם געגועים לבית. הרגשנו את חיסרון הבית בעיקר בשישי, בלי האוכל והריחות של הארוחה המשפחתית. יחד עם חברותיי בבסיס ניסינו לעשות משהו בנידון. לאחר חיפושים ועזרה רבה הגענו לרווית כהן המקסימה, מנהלת סניף שופרסל קרית שמונה. רווית התנדבה בשמחה ובחיוך להביא לנו כמה מוצרים שיעזרו לנו להעביר את השבת הנכנסת, ולמרות שהתעקשנו לשלם על המוצרים היא סירבה ונתנה הכול באהבה! במשך כל השיחה היא רק דאגה ושאלה אם חסרים לנו עוד דברים, מהכי קטנים, ואמרה שתדאג להכול. המוצרים הגיעו אלינו במהירות הבזק עד לפתח הבסיס עם בחור ששמו יוסי, וכאמור – כתרומה וללא תשלום. רצינו להודות ולשבח את רווית, יוסי וסניף שופרסל קרית שמונה על שעשו לנו שבת גדולה באווירה טובה עם חיוך, ושגרמו לנו להרגיש כאילו אנחנו בבית. תודה, אנשים טובים עם לב ענק – הארתם לנו את השבת".

 

 

 

תודה שנתתם לנו מלאך שכזה

"בימים הקשים שעוברים עלינו במדינתנו הקטנה, אני רוצה לשתף אתכם בדברים טובים. אני אם בית לאנשים עם קשים יום-יומיים אשר גרים בדיור מוגן בקהילת קשת בירושלים. בימים אלו כל חברי הקהילה שלנו נמצאים בבתיהם ולא יוצאים לעבוד כמו רבים במדינתנו. ההנהלה שלנו עובדת עם שופרסל שמביאים לנו את המוצרים עד לפתח הבית בכל הארץ. ישנה בחורה מדהימה שעובדת בשופרסל בשם בת שבע לרר פלד (אחראית צוות עסקי במוקד) שעושה למעננו ימים כלילות בכל שעה, עונה לנו תמיד בסבלנות ועוזרת בכל דבר כדי שהזמנות יגיעו כמה שיותר מהר, נקיות ומסודרות. מכל קהילת קשת, חיבוק ענקי של תודה לבת שבע ולשופרסל. תודה שנתתם לנו מלאך כזה".

 

סרטון מרגש מילדי בית הספר

גם במצב הנוכחי, יש כאלו שלא שכחו את "יום המעשים הטובים". כיתה ה' בבית ספר תל"י גילה בירושלים, עם המחנכת שיר, התגייסה ביום זה להודות לעובדי שופרסל גילה על עבודתם הנאמנה בימים קשים אלו. הילדים יצרו ברכות תודה שהפכו לסרטון מרגש עבור עובדי הסניף. יוסי ממו, מנהל סניף דיל גילה, קיבל את הסרטון והפיץ אותו בין העובדים.

"תודה רבה לשיר ולכל התלמידים המקסימים", כתב יוסי בתגובה, "זה מרגש ומחמם את הלב, הכרת הטוב והתודה הזו נותנים לנו המון עוצמה וחוסן להמשיך ולספק את השירות לכלל הלקוחות והתושבים. משמח לגלות בתקופה זו את העם המיוחד שלנו ובפרט את המורים והתלמידים המיוחדים שיש במערכת החינוך של ישראל. ובהזדמנות זאת, תודה לצוות המסור של סניף שופרסל גילה שעובד לילות כימים על מנת לספק את המוצרים החיוניים לכלל תושבי השכונה וירושלים, והכול עם חיוך, שירות ויחס יוצאי דופן. תודה גם

לדני סיני מנהל המרחב ולשלומי חכים מנהל האזור, אשר לא מפסיקים לתמוך בכל המנהלים והעובדים, ולכל הנהלת שופרסל המדהימה. אתם נותנים לנו המון חוזק ואנרגיות!".

 

שירות אישי של מנהל הסניף

"רק רצינו להגיד תודה ולברך אתכם שזכיתם באנשים שחושבים מחוץ לקופסה. בסניף עמק חפר נתקלנו בשירות וביחס מעולה מצד גדי פינטה, מנהל הסניף. מכיוון שאנחנו נמצאים בבידוד, התקשרנו לסניף ורצינו לבצע הזמנה גדולה ומיידית במחלקת הבשר/דגים ולשלוח את חברת המשפחה לאסוף זאת, מכיוון שהבנו שעקב העומס הרב המשלוח יגיע רק בשבוע הבא. הגענו לחנה המקסימה, שחיברה אותנו ישירות למנהל הסניף. בתוך העומס הגדול, של תקופת הקורונה והקניות לפני פסח, גדי לקח מאיתנו בעצמו את ההזמנה ונתן תחושה שאנחנו בידיים טובות, הכל בוצע במהירות וביעילות כולל מספר שיחות מצידו לעדכן ולהתעניין אם יש צורך להביא לנו את המשלוח עד הבית. תודה גדולה, זכיתם! זכינו!".

 

לא שוכחים את הקשישים

אתי שחורי, מנהלת סניף שופרסל מצודות קרית שמונה, לקחה יוזמה והרימה פעילות מבורכת ומרגשת. מרגע שהוכרז מצב חירום והתברר כי הלקוחות הקשישים של הסניף לא יכולים לצאת מהבית, דאגה אתי לצאת עם קניות לבתיהם של לקוחותינו הקשישים. הצוות כולו התגייס למשימה, כי בשופרסל מצודות לא מפקירים את הקשישים לבדם! במקביל לכך, פנו לסניף חיילות הסגורות בבסיס סמוך וצוות האונליין המסור התגייס מיידית לספק להן מזון ומצרכים לסוף השבוע. גאווה גדולה!

 

 

 

 

עם הלקוחות, גם בבידוד

כל הכבוד לצוות שופרסל שלי רעות ירושלים: בשיתוף עם ועד הרובע, החליטו בסניף לעזור ללקוחות מבוגרים שאינם יוצאים מביתם וללקוחות שנמצאים בבידוד. עובדי הסניף מארגנים את המשלוחים ושולחים ללקוחות, בעזרת אנשים טובים המגיעים לסייע ומביאים את  המשלוחים לבתי הלקוחות בהתנדבות.

 

המנהל הביא את המשלוח

בתוך העומס הגדול קיבל אהרון בלוקה, מנהל סניף דיל רמלה עזריאלי, שיחת טלפון מלקוחה בת 78. היא סיפרה לו שביצעה הזמנה שתאריך האספקה שלה מיועד ל-16 באפריל – אחרי החג. אהרון ביקש מהלקוחה את ההזמנה, הכין לה משלוח בסניף ונסע למושב שבו היא גרה כדי להביא לה אישית את המשלוח. "התודה הנרגשת שלה הייתה שווה הכול", הוא מספר.

 

קיבלה את הרשימה בפקס

כותבים לנו שמחה וניסים ברכה: "אנחנו זוג מבוגר, שלא יכולים לצאת עכשיו מהבית בגלל גילנו ומצבנו הבריאותי. ניסינו במשך שלושה ימים לבצע הזמנת אונליין ולא הצלחנו. פנינו טלפונית לאלונה יצקוב, אחראית מתחם שירות עצמי בסניף דיל עזריאלי תל אביב, המוכרת לנו בשל היותנו לקוחות קבועים בסניף. ביקשנו מאלונה שתקבל מאיתנו בפקס רשימת קניות ותסדיר לקט ומשלוח, זאת על אף שהדבר אינו מקובל בסניפי הדיל. אלונה גילתה רצון טוב ועשתה את כל הנדרש כדי למלא את בקשתנו, באדיבות וללא כל טרוניה למרות עומס העבודה. תוך מספר שעות קיבלנו את המשלוח לשביעות רצוננו. אנו מוצאים לנכון לציין בפניכם זאת – זכיתם וזכינו לעובדת מסורה ואדיבה. תודה רבה!"

 

 



כתבות אחרונות