במגמת צמיחה

אבירי השולחן העגול

13.09.20

הכירו את צוות שיפור השירות באגף תפעול ושרשרת אספקה – צוות המוביל תוכנית שנתית לשירות מנצח, סביב מפגשי שולחנות עגולים בין הגורמים השונים

 

צוות שיפור השירות
כבר יותר משנתיים וחצי פועל במרץ צוות שיפור שירות באגף תפעול ושרשרת אספקה, ובו נציגים מכל יחידות האגף: שלומי כהנא, יונה ניסים, ננה תמיר, דליה חיימוביץ, עודד יריב, איגור ברנגרנד, דני חברון, חיים אוזן, שחר רז, דוד שושן, עדי מצליח, יאן אסולין ולירון רבין.

 

בונים שפה משותפת
הצוות נפגש אחת לחודש כדי ליצור שפה משותפת לשיפור השירות, בין האגפים ולמול הסניפים. במפגשים מוצגת עשייה המחזקת את תחושת השייכות ואת תרבות השירות.

 

מפגשי שולחן עגול
בשנה האחרונה, עוד לפני פרוץ הקורונה הוביל הצוות מספר מפגשים חשובים ובהם חמישה מפגשי "שולחנות עגולים" בין מוקד התפעול לסניפים ובין המחלקה הטכנית למרחבים.

 

 

כנס היכרות מוצלח
כמו כן נערך כנס שולחן עגול בין המרחבים למטה שרשרת אספקה, בשיתוף מטה לקוחות ושירות. המטרה: היכרות עם פעילות שרשרת האספקה ושיתוף בצרכים, באתגרים ובהזדמנויות העולים בהתנהלות היום-יומית, בעבודת המטה המתבצעת מול הסניפים.

 

בין נושאים ושולחנות
בכנס השתתפו מטה שרשרת אספקה, מנהלי סניפים, מנהלי מחלקות ומחסנאים משלושת המרחבים. המשתתפים עברו ביו ארבעה שולחנות בשני סבבים, כאשר כל שולחן ייצג נושא אחר: הפצה, איכות במרלו"גים,NF  ותכנון והזמנות.

 

 

נכונות לשפר ולהשתפר
שיטה זו יצרה שיח נעים שבמהלכו הוצפו על ידי המנהלים סוגיות רבות וחשובות, העולות בעבודה השוטפת. הנכונות לשפר ולהשתפר המשיכה גם לאחר הכנס: לאחריו התקיימו ישיבות המשך בין הנהלת מטה תפעול והשרשרת, שבהן נדונו נושאים לשיפור שעלו בכנס.

 

מנהלים מבקרים במוקד
מהלך נוסף לשיפור השירות באגף התבצע דרך פרויקט "יום בחיי" – ארבעה ביקורים של מנהלי הסניפים במוקד שירות הלקוחות, שהתקיימו בשיתוף מטה לקוחות ושירות.

 

 

למידה ומשוב מהשטח
את הביקורים הללו הוביל מנהל יחידת קשרי לקוחות, אילן גבאי, שהסביר והדריך על הפעילות הענפה של המוקד ועל חשיבות איכות השירות הניתן ללקוחות. במהלך הביקור צוותו המנהלים לנציגות המוקד לשם למידה ומשוב.

 

 

ממשיכים לשירות מנצח
פעילות הצוות נמשכת גם השנה, במגבלות תקופת הקורונה ובהתאם להנחיות הבריאות המחייבות – כי הרכב מנצח לא מחליפים! אין ספק כי רק בעזרת שיתוף פעולה, התמדה, קשב הדדי ונכונות שינוי תרבות, נוכל לתת ולקבל שירות מנצח.