טור אישי

דבר העורכת – סמדר כדר חורש (ראש השנה 2020)

15.09.20

חברות וחברים,

 

ימי קורונה, זמן קורונה או שנת קורונה; COVID-19, וירוס או מגפה – איך שלא נקרא לזה, אין ספק שמדובר בתקופה אחרת מכל מה שהיכרנו. תקופה משנת-מציאות, שתסופר לצאצאינו לעוד הרבה דורות.
התקופה הזו מלמדת אותנו יום-יום ושעה-שעה שיעור באורך רוח ובשחרור האגו, התמודדות מול חששות וקשיים ותרגול של חיים במצב של אי ודאות.
יש ימים של התרוממות רוח ואופטימיות רבה, ויש ימים של אנרגיות מכבידות, פסימיות ותחושה שנמאס כבר. זה פוגש את כולנו, לאורך כל החודשים האחרונים.
התלבטנו אם לייחד את הגיליון שלפניכם כ"מגזין קורונה" או דווקא לדבוק בצד המואר יותר של החיים. החלטנו שמוטב לברוח לעולמות צבעוניים ואופטימיים, אבל גם הם – איך לא – קשורים למציאות החיים של כולנו בתקופה המורכבת הזאת.
בחרנו עבורכם סיפורים אישיים ואנושיים, המעידים שוב ששופרסל היא משפחה שמשפיעה טוב, וקודם כול – חברה של אנשים. למשל, בעלי מקצוע כמו סטייליסטית או מפיקת אופנה, שלא חלמו להיות חלק משופרסל ובשנה המוזרה הזאת הפכו לחלק מהמשפחה שלנו.
למשל, נשים מרשימות וחזקות מעולמות שונים, שהתקדמו בשופרסל וממלאות בה תפקידי מפתח. ולמשל, אנשים המובילים מערכים רבי עוצמה בחברה, כמו האונליין והתפעול, ומספרים לנו איך זה עובד בשגרה בכלל ובקורונה בפרט.
בין השאר קפצנו לקצרין הרחוקה כדי לספר לכם על האנשים הנפלאים שעושים שם עבודת קודש, בדקנו מה קורה בנבחרת האקדמיה שלנו במכללת אונו, פגשנו את רשת שגרירי שופרסל, ולא שכחנו להאיר את הפנים היפות של החברה כמי שמעסיקה מוגבלים ומתמודדי נפש. ומי שרוצה להכיר סמנכ"ל בגובה העיניים, ולקרוא על מה שמתרחש מאחורי השולחן של אחד ממקבלי ההחלטות הבכירים בחברה – מוזמן. והמצטיינים שלנו, ו""אבירי השולחן העגול"… בקיצור – כנסו-כנסו 
כדי שתוכלו ליהנות מהעיתון בכל דרך, גיליון זה יוצא לאור הן במהדורה דיגיטלית והן במהדורת דפוס. לקבלת מהדורה מודפסת פנו למנהל הסניף או ישירות במייל אלינו במחלקת הדרכה.
קריאה נעימה, חג שמח ושנה של בריאות לכולנו.

 

שלכם,
סמדר כדר-חורש