טור אישי

דבר המנכ"ל – איציק אברכהן (ראש השנה 2020)

16.09.20

עובדות ועובדים יקרים,

 

אנו מצויים בפתחה של שנה עברית חדשה. מתחילת שנה זו נאלצנו להתמודד עם וירוס הקורונה, מגפה בריאותית עולמית שהובילה למשבר בריאותי וכלכלי נרחב.

התפרצות הקורונה בישראל החלה בחודש מרץ ותפסה את שופרסל בהיערכות לחג הפסח, תקופת שיא בפעילות החברה. שופרסל הגיבה במהירות למצב החדש שנוצר ולשינויים בשוק המזון, ופעלה בנחישות להבטחת זמינות המוצרים ולמתן מענה לביקושים הגדולים בסניפים ובמערך האונליין.

עבודת הסחר למיפוי והצטיידות במלאים של מאות "מוצרי אגירה" חיוניים ותיעדוף מגווני, היכולות התפעוליות ושרשרת האספקה המפותחת שאפשרו את מוכנות הסניפים, הרחבת מוקדי השירות והטיפול בלקוח וכן התשתיות המתקדמות של אגף מערכות מידע – כל אלה נתנו לשופרסל יתרון יוצא דופן בהתמודדות עם משבר הקורונה.

שופרסל התמודדה עם ביקוש שיא להזמנות אונליין לאור החשש של לקוחות לצאת מבתיהם. כלל אגפי החברה תמכו בפעילות האונליין, ונעשתה עבודה מרשימה ביצירת התנאים להרחבת הפעילות.

כבר לפני מספר שנים זיהינו את פעילות מערך האונליין כמנוע צמיחה מרכזי. כיום אנו בעיצומו של תהליך הקמת שני מרכזי ליקוט ושילוח אוטומטיים לפעילות האונליין, שיתרמו רבות לשיפור איכות המשלוחים והשירות ללקוח.

לאורך כל השנה שופרסל בלטה והצדיקה את מעמדה כחברת הקמעונאות הגדולה והמובילה בישראל. אסטרטגיית החברה, התשתיות המתקדמות שנבנו לאורך השנים וההון האנושי, היוו כולם נדבכים מרכזיים בהצלחתה של שופרסל.

שופרסל מתמודדת בהצלחה עם תקופה מורכבת זו בזכותכם, עובדי החברה, ועל כך הערכתי העמוקה. לשופרסל העובדים והמנהלים הטובים ביותר בשוק הקמעונאות. עובדי החברה, שתמיד היו ויישארו מקור הגאווה המרכזי של שופרסל, הוכיחו ומוכיחים את עצמם מעל ומעבר.

העבודה הקשה, המסירות והנאמנות אפשרו ומאפשרים מתן שירות מיטבי תוך הקפדה על הוראות משרד הבריאות לשמירה על בריאותם של הלקוחות והעובדים.

אני יודע שכל אחד ואחת מכם מתמודד עם השפעות הקורונה גם בדלת אמותיו, ואני מעריך מאוד את פועלכם המשמעותי ואת תרומתכם לחברה.

אני מבקש להודות לכם על העשייה יוצאת הדופן ולאחל לכם ולבני משפחותיכם שתהיה זו שנה טובה ומתוקה, שנה של עשייה, התפתחות וצמיחה, שנה של התחדשות והתרעננות, שנת אושר, וחשוב עכשיו אפילו יותר מתמיד, שנת בריאות טובה.

 

איציק אברכהן
מנכ"ל שופרסל