מעוררי השראה

נשים מעוררות השראה

17.09.20

"האמיני בעצמך ותכבשי כל יעד"

———————————————————————————————–

איריס חדד, מנהלת אשכול תל אביב

 

איריס חדד היא ותיקה בשופרסל אבל צעירה בתפקידה החדש – מנהלת אשכול תל אביב, זאת אחרי שעברה מגוון תפקידים ברשת, האחרון שבהם מנהלת סניף.

איריס (51), מתגוררת בטבריה, היא נשואה, אם לארבע בנות וסבתא לנכד. "את דרכי המקצועית התחלתי בשנת 1992 בתור קופאית ברשת קלאב מרקט, אימא לשתי בנות קטנות שמחליטה לשלב את האימהות עם בניית קריירה", היא מספרת. "כבר אז נגעתי בכל תחום אפשרי והכרתי על בוריים מגוון תפקידים ותחומים בסניף, מתוך הבנה שידע זה כוח ושהידע הזה יפתח בפני דלתות רבות בהמשך. זה באמת הוכיח את עצמו עם השנים".

בשנת 2005, עם רכישת קלאב מרקט על ידי שופרסל, איריס הצטרפה לחברה בתפקיד קופאית ראשית ולאחר מכן קודמה לתפקידי ניהול, בתחילה כסגנית מנהל ולאחר מכן כמנהלת סניף. בחודש יולי האחרון מונתה למנהלת אשכול תל אביב.

 

מה התפקיד החדש דורש? מה שונה מניהול סניף?

"בתפקידי הקודם האתגרים שלי היו שביעות רצון לקוחות הסניף, עמידה ביעדי הסניף וניהול עובדים. היום, כמנהלת אשכול, תחומי האחריות שלי גדלו משמעותית. התפקיד הפך להיות מערכתי יותר ומחייב ראייה מרחבית. התפקיד הזה מקשר בין המטה לבין הסניפים, העברת הנחיות ונהלים לשטח, וכמובן בקרה על ביצועם. האתגר החדש שלי הוא להוביל את סניפי האשכול למצוינות, לעמידה ביעדים ולשיפור ביצועים תוך כדי שמירת ערכי החברה – בעיקר עבודת צוות, שיתוף פעולה, שירותיות ומקצועיות".

 

מה את מביאה איתך כמנהלת אישה?

"כמנהלת הדגש שלי הוא על ההון האנושי, שלדעתי הוא המפתח להצלחה. כאשר אני מזהה עובדים עם פוטנציאל שלא בא לידי מימוש עצמי – גברים ונשים כאחד – אעשה הכול כדי לגרום להם להאמין בעצמם ולפתח אצלם יכולות והעצמה אישית על ידי אמונה ופרגון. כל סיפור הצלחה של עובדת או עובד, שהצלחתי לגרום לו להאמין בעצמו ולהתפתח, גורם לי לסיפוק אישי".

 

מהו ניהול נשי בעיניך?

"ניהול נשי בעיניי הוא אינטואיטיבי, אמפתי ורגיש. יש בו את היכולת להקשיב לגורמים שונים בארגון, לגלות אמפתיה כלפיהם ולהוביל את הארגון למצוינות בכל הפרמטרים. אני מעריצה נשים עוצמתיות שמגשימות את עצמן, שבטוחות בעצמן, בכישורים שלהן ובדרך שלהן, שמטפסות בסולם הדרגות בזכות עבודה קשה והתמדה".

 

איזה מסר היית רוצה להעביר לנשים בחברה?

"האמונה בעצמך, יחד עם התמדה, היא הבסיס להתפתחות ולקידום בכל תחום בחיים – בקריירה, בזוגיות ובאימהות. אל תחששי לשלב קריירה עם אימהות ומשפחה, תתמידי ואל תוותרי לעצמך גם אם יש מכשולים בדרך. האמיני בעצמך ותכבשי כל יעד שתציבי לעצמך!"



כתבות אחרונות

מעוררי השראה

כבוד לגולדה

25.03.21

מעוררי השראה

אנשי הכבוד של שופרסל

25.03.21

מעוררי השראה

אנשים של כבוד

03.02.21

מעוררי השראה

נשים מעוררות השראה

17.09.20

מעוררי השראה

נשים מעוררות השראה

17.09.20