מעוררי השראה

נשים מעוררות השראה

17.09.20

"ניהול נשי הוא ניהול שונה"

——————————————————————————————————-

גילה ריזייב, מנהלת סניף דיל שבירו כפר סבא

 

גילה ריזייב, מנהלת סניף דיל שבירו כפר סבא, עלתה לארץ ב-1996 מטשקנט עם תואר שני בספרות ולשון ורזומה של מורה באוניברסיטה. בארץ הייתה צריכה להתחיל מההתחלה. היא החלה לעבוד כקופאית במגה, התקדמה מהר, ובמשך עשר שנים ניהלה סניפים במגה עד שעברה לשופרסל. "קיבלו אותי פה כמו משפחה", היא אומרת, "גיליתי שבשופרסל יש משמעת ושכולם עובדים ללא הבדל בדרגות".

גילה אם לשני בנים (29, 23), גרה בתל אביב ומגדלת כלב. היא מעידה על עצמה שהיא אישה עצמאית: "כל החיים גדלתי לבד, שני ההורים שלי רופאים ובקושי היו בבית". אחרי 17 שנות נישואין התגרשה, וכיום היא נשואה פעם שנייה באושר.

 

מה היית אומרת למנהלים מתחילים בשופרסל?

"לכל המנהלים הצעירים הייתי אומרת שישמרו על מקום העבודה שלהם. בשופרסל יש עתיד. זאת חברה מאוד בטוחה וחזקה. מי שרוצה ומשקיע, יגלה שיש כאן הרבה מקום לקידום. זה סיפוק גדול להיות יעיל לשופרסל, להביא תוצאות ולהתקדם בעבודה".

 

איך את רואה את הדברים כאישה מנהלת?

"להיות מנהלת אישה בשופרסל, זה לא פשוט. קשה לשלב בין עבודה ומשפחה. רק אישה יכולה להבין מה נשים עוברות. למזלי יש לי בעל שעושה קניות, מבשל ומנקה. זה לא מובן מאליו. להרבה גברים קשה להבין את האינטנסיביות של התפקיד הזה. מאחורי כל מנהלת מצליחה בשופרסל, עומד גבר תומך".

 

מה מיוחד לדעתך בניהול נשי?

"נשים – יש לנו חוש אחר, גם בניהול. מנהל המרחב שלי אומר שכשהוא רואה סניף, הוא ישר יודע אם הוא מנוהל על ידי גבר או על ידי אישה. ניהול נשי הוא שונה, וגם העובדים מרגישים את זה. אני גאה להיות אישה מנהלת בשופרסל".



כתבות אחרונות

מעוררי השראה

כבוד לגולדה

25.03.21

מעוררי השראה

אנשי הכבוד של שופרסל

25.03.21

מעוררי השראה

אנשים של כבוד

03.02.21

מעוררי השראה

נשים מעוררות השראה

17.09.20

מעוררי השראה

נשים מעוררות השראה

17.09.20