מעוררי השראה

נשים מעוררות השראה

17.09.20

"בשופרסל יש נשים חזקות"

אסתר סיום, מנהלת סניף שלי כפר ורדים

 

אסתר סיום, מנהלת סניף שלי כפר ורדים, עלתה בשנת 2000 מאתיופיה. ב-2008 חיפשה משרה נוספת במקביל לעבודתה בקופת חולים וללימודי הכימיה והתזונה שלה. היא החלה לעבוד בשופרסל כקופאית, התקדמה במהירות לתפקידי סדרנית, קלדנית ומנהלת מחסן, מונתה לסגנית וכיום היא מנהלת סניף.

 

אסתר, ספרי לנו עוד על עצמך.

"אני בת 38, גרה בצפת, אם לאיתי בן השלוש. עליתי לארץ בגיל 18 עם אחותי ואחי שהיו אז בני 14 ו-10. אימא נשארה באתיופיה עם עוד שלושה אחים, כך שמגיל צעיר נפלה עליי האחריות לגדל את האחים שלי, ללמוד, לעבוד ולהחזיק בית. כיום אחותי נשואה עם שני ילדים ועובדת בשופרסל, ואחי אחרי צבא".

 

 

 

מה רצית להיות כשתהיי גדולה?

"החלום שלי היה ללמוד סיעוד, כי אני אוהבת את כל מה שקשור לגוף האדם ולבריאות. אבל תחומי העניין שלי השתנו עם השנים, ואני מאוד נהנית ממה שאני עושה. זו גאווה גדולה עבורי לעבוד בשופרסל".

 

איך את מסבירה את ההתקדמות המהירה שלך?

"בזכות חברה מתחשבת ואנשים טובים שעזרו לי בדרך. נכנסתי לשופרסל כמשרה שנייה רק כדי להחזיק את האחים שלי, וגיליתי עתיד. הסכמתי לעבוד בכל תפקיד וכל מה שהציעו לקחתי באהבה. לעובדים שלי אני אומרת שזה לא קורה ברגע, אבל תמיד יש לאן להתקדם".

 

 

 

מה את רוצה לעשות בהמשך?

"להתקדם הלאה, כמו שב-11 שנים התקדמתי אחרי שנה וחצי בממוצע בכל תפקיד. אשמח להמשיך לתפקידי ניהול נוספים, מנהלת אשכול, מנהלת מרחב וגם סמנכ"לית – למה לא?".

 

מה המסר שלך לנשים בשופרסל?

"בשופרסל יש נשים חזקות והרבה מנהלות מצוינות. לא קל להיות מנהלת בשופרסל, ועובדה שהן מצליחות. נשים הן עם חזק. שום דבר לא צריך לעצור אותנו מלהמשיך להתקדם. כל עוד יש מוטיבציה, רצון וחריצות, אנו יכולות לעשות הכול".



כתבות אחרונות

מעוררי השראה

כבוד לגולדה

25.03.21

מעוררי השראה

אנשי הכבוד של שופרסל

25.03.21

מעוררי השראה

אנשים של כבוד

03.02.21

מעוררי השראה

נשים מעוררות השראה

17.09.20

מעוררי השראה

נשים מעוררות השראה

17.09.20